Geplaatst: 27-07-2007 14:56
Dit probleem heb ik ook gehad bij temperaturen onder de 10 graden tot voorgloei temp.
In de garage hadden ze gezegd dat er nieuwe verstuiverringen in moesten.
Laten maken was het probleem NIET opgelost.
Hebben ze er een nieuw relais tussen gezet dat hij altijd voorgloeidt.
Heb nog veel navraag gedaan en kwam een opel monteur tegen die zei dat het niet aan de ringen had gelegen!
Het wervelhuis was ernstig vervuild en kon dus niet genoeg "ademen".
Na het zuiver maken had de monteur de relais er ook uit gehaald en het probleem was dus WEL opgelost.
Hij starten daarna wel tussen deze temperaturen.
Hoop dat jullie er ook iets mee kunnen.
Groeten R.Knapen