Geplaatst: 27-07-2007 16:31
[85191]Stationaire stappenmotor is defect.
Renault levert deze niet meer en een compleet smoorklephuis ook niet.
Sloperijen afgelopen maar overal eraf gehaald.
Chrysler gebelt maar kon hier ook niks mee.
Wie van mijn Renault collega's helpt mij uit de brand?
Het gaat om de bekende tik,tik,tik stappenmotor.