Geplaatst: 24-05-2006 16:48
[56732] Motor wil soms niet op toeren komen en rookt dan ook erg. Kan ook wel 40 kilometer geen problemen hebben. Het gloeilampje brandt dan ook. Motorstoring uitlezen geeft aan EGR klep. Deze hebben we met een plaatje afgesloten maar
het probleem is nog niet over. Wie heeft een idee ??? Bij voorbaat dank.