Geplaatst: 27-11-2004 10:51
[21436] Hoi,
Heb vreemde toestand met bovengenoemde. Deze wagen heeft een jaar stilgestaan en pompte z'n cylinders altijd vol benzine wanneer de klant terug wou opstarten. De injectoren (werken magnetisch) zaten vast en die hebben we terug opengekregen met een product. Resultaat: injectoren terug ok, de auto start nu als de oliedop of peilstok verwijderd zijn, plaats je deze terug valt hij onmiddellijk stil. Bovendien draait de auto alleen stationair, hij valt stil als je het gaspedaal aanraakt. Bij stationair draaien ploft ie regelmatig in z'n luchtfilter. Alle leidingen (vacuüm zijn ok). Iemand een suggestie ? Bedankt !