Geplaatst: 31-07-2007 19:21
Goedenavond.
Heb hier een raar probleem. klant komt auto halen nadat wij een vakantiebeurtje hebben uitgevoerd. Niets aan auto gedaan alleen op de brug gehad van onder bekeken en olie en water bijgevuld.
Klant stapt in de auto en hij geeft aan (remlichten defect) zekering knapt zo gauw je het rempedaal aanraakt.
Stekkers achterlichten los, draad naar trekhaakdoos los, stekker naar achterklep(3e remlicht) ook los, maar nog knapt de zekering.
Bij rempedaalschakelaar ( 2 draden ) meet ik één 15+ en de andere ( zwart/geel ) is de signaaldraad. deze draad ligt aan massa!! Dit is de reden dat de zekering knapt , maar er komt één draad van de schakelaar en achterin de auto komen er 4 uit. Loopt dit via de check-control van de lampen?
Iemand deze storing eerder gehad? Waar zit de module voor de lampcontrole??
Alvast bedankt