automatische versnellingsbak

3 reacties

Merk
Ford
Model
Scorpio
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-11-2004 19:00

[21465] Wij hebben een autom. versnellingsbak gedemonteerd, een revisiekit van ziftjes enz. gemonteerd, bak terug ingebouwd maar nu werkt deze niet meer....Het betreft al wel een electronische bak, moet deze gereset worden of aan een computer gehangen?

Bedankt