Geplaatst: 27-11-2004 19:00
[21465] Wij hebben een autom. versnellingsbak gedemonteerd, een revisiekit van ziftjes enz. gemonteerd, bak terug ingebouwd maar nu werkt deze niet meer....Het betreft al wel een electronische bak, moet deze gereset worden of aan een computer gehangen?
Bedankt