Geplaatst: 27-05-2006 20:10
[56918] Af en toe blijft het gas vol hangen, het is een automaat, kan niet goed uitlezen, geeft aan dat hij geen verbinding krijgt op testkast;uitlaatspruitstukbouten zaten los, 4 gasmeting is perfect, injektiereiniger in tank,geen vaccuumprobleem gevonden,auto rijdt zeer goed. Motor slaat gewoon op hol en moet uitgezet worden, daarna weer goed.Bij mij niet voorgekomen na lange proefrit. Kent iemand dit probleem? Bij voorbaat vr dank.