Geplaatst: 12-10-2007 21:41
[90475]Ik wil een originele cd-wisselaar inbouwen bij een radio "audio 10", heb een originele glasvezelkabel aangeschaft en een draadbundel met 3 draden, een zwarte, een bruine waar er 2 schuivertjes opzitten om in de stekker achteraan de radio aan te sluiten. Er is ook een zwart-blauwe kabel zonder schuivertje. Mijn vraag: waar moeten de 3 kabels aangesloten worden?