Geplaatst: 26-11-2005 11:29
[43251] Hallo Merceds specialisten.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.We hebben hier in Nieuw Zeeland niet veel personenwagen diesels,vooral niet inde Europese merken.Ik heb een klant met een c250 D.Er zit een electronisch geregelde bosch lijnpomp op.Maar geen "pick up sensors" op de verstuivers.Van de week heb ik het systeem relais vernieuwd(Over voltage relais).Dat was gegarandeerd stuk.Maar ik had daarna problemen om hem te starten.Het hele systeem was "leeg".We goten het filter vol met diesel etc en kregen de auto na een hele tijd starten aan de gang.Het is toen 2 dagen goed gegaan.Maar vanmorgen belde de klant,hij kon hem niet gestart krijgen.(Blijkbaar zat er wel een beetje "leven" in,maar niet genoeg.)Toen de wegenwacht onderweg was probeerde hij het nog een keer en kreeg de auto met moeite toch aan de gang.Eenmaal in de garage (warm) start hij goed!De gloeibougies werken en meten goed.(Lampje werkt ook zoals het hoort).De manier de klant het beschrijft klinkt alsof er lucht in het systeem zit.Heeft iemand hier ervaring mee,of moet ik het probleem ergens anders zoeken?De auto blijft hier over het weekend,dan kan ik Maandagmorgen kijken wat de auto doet(of niet doet)hoop ik.
Bij voorbaat dank,
John