3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-12-2004 10:16
[21782] Hallo, Kan iemand mij helpen met het vervangen van dit radiatortje. Moet het hele dashboard eruit, of bestaat er een simpele manier? Het is een 1.9D 1Y motor zonder airco. Alvast bedankt.