Geplaatst: 15-10-2007 21:56
alle gloeikaarsen vervangen omdat er één stuk (cil 2) was, na twee dagen lichte het motorlampje terug op
bleek nu gloeikaars cil 3 en4 stuk gloeirelais gecontroleerd en blijkt ok te zijn opnieuw gloeikaarsen geplaatst
(dealer wist me te vertellen dat dit soort gloeikaarsen vaak problemen heeft)
klant belt me nu op na 3 dagen dat het lichtje opnieuw brandt
iemand hier ervaring mee (gloeirelais - motorstuurdoos ???)
wagen heeft slechts 75000km
alvast bedankt