Verbruik Golf 4 Variant Tiptronic TDI 160PK

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-12-2004 14:31

[22023] Wie rijd er ook in een :Golf 4 Variant Tiptronic TDI 130PK welke door PON getuned is naar 160PK.

Ben zeer benieuwd naar het verbruik, ik moet werkelijk als een oudere van dage rijden om een beetje redelijk verbruik van 1:13 te halen.

Zoals ik er nu mee rijdt haal ik de 1:12 en dan beheers ik me constant en accelereer ik rustig en kom niet boven de 130 kmh uit. als ik de 160Pk wil gebruiken gaat ie naar de 1:10.

Wie heeft hier ervaring mee, of komt het door de combinatie van Automaat/Tiptronic en het vermogen ?

Alvast bedankt!

groet

Ray