Geplaatst: 03-12-2004 17:54
[21890] mercedes 300te 4-matic 4 wieldrive w124 als ik ga rijden dan valt plots na ongeveer 50 meter de automaat uit net alsof de oliedruk wegvalt.
geef ik dan een paar keer gas dan schiet de bak weer in de versnelling.
oliepijl is voldoende.
hij doet dit in elke drive stand,behalve in de achteruit blijft hij wel rijden.
wie kent dit probleem