melding koelvloeistofnivo op display

6 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-12-2004 12:13

[22014] hallo

Wij hebben hier een omega staan waarbij op het display komt te staan dat het koelvloeistofnivo te laag is,zender vernieuwd geen resultaat,uitlezen geen fouten. weet iemand iets over dit probleem zit het mischien in de display.

gr gep