Geplaatst: 06-12-2004 12:13
[22014] hallo
Wij hebben hier een omega staan waarbij op het display komt te staan dat het koelvloeistofnivo te laag is,zender vernieuwd geen resultaat,uitlezen geen fouten. weet iemand iets over dit probleem zit het mischien in de display.
gr gep