Geplaatst: 30-05-2006 17:20
Als je de motor koud start (start prima) en je rijdt weg en trapt het gaspendaal lekker in dan trekt die slecht op en komt niet hoger dan 5000 toeren.
als de auto warm is gaat het beter naar de auto trekt nog steeds niet lekker op en mist een deel van zijn vermogen. als je er op z'n zondags mee rijdt zul je er niet veel van merken. wie kan me helpen?
bvd gr rené