Geplaatst: 23-01-2007 9:41
[72664] hallo,
er staat hier een golf waarvan de snelheidsmeter niet werkt.
Nu heb ik de sensor uit de bak gehaald, en met een boormachine aangedreven.
Dan werkt alles , dus het zit in de bak.
Nu heb ik ooit gehoord dat je dat mechanisme kunt vervangen zonder de bak er onder uit te halen .
Weet iemand of dit waar is???
Ik hoop het wel .
Groeten edwin