Geplaatst: 23-01-2007 19:00
[72728] Ik heb het probleem bij een golf vr6 dat het co te hoog is en soms ook erg schommelt van 0.7 tot 2.8 %
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen(voor de keuring)?
misschien heeft iemand dit vaker gehad?
De motor was trouwens wel al goed warm gereden.