Geplaatst: 18-10-2007 21:13
[90919]hallo ik heb een corsa waar je seeds minder in kan tanken op zich niet slecht is het niet dat hij al eens langs de kant is komen te staan met geen benzine meer 5ltr gegooit en naar een tank station gegaan daar kon ze maar 18 ltr tanken raar maar waar nu heb ik een beluchting slang los gehaald achter bij de vulmond nu kan ze al 23 ltr tanken wat is nu defect iemand dit probleem ooit gehad
mvg hans