2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-10-2007 17:33
[91117]Hallo daar,
Iemand ervaring met het resetten van de inspectie interval van 'n Opel agila?
alvast bedankt
mvg
niek