2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-10-2007 9:04
[91146]Hoe demonteer je best de gloeikaarsen ?
Je kan er niet gemakkelijk aan, aan of wordt de inlaatcollector ervoor gedemonteerd
Iemand raad?