abs lamp brand

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
G-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
6 cilinder
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-02-2007 22:37

[73374] Hallo,

hier staat een 300gd uit het jaar 1991. Van deze auto gaat soms het abs lampje branden. Wat mij opvalt is, dat het lampje gaat branden op moment dat het contact weer aangezet wordt bij warme motor. Als het lampje niet brandt gaat hij ook niet aan onder het rijden. Dus hij gaat alleen branden na het inschakelen van het contact. Ik heb geprobeerd de auto uit te lezen met het diagnose systeem van mercedes. Er zit een diagnose aansluiting onder de motorkap (6 polig) echter kan ik geen contact maken met het abs. Ook kan ik in het wis nergens iets van een schema terug vinden van deze auto. Wie heeft er informatie over deze storing? En wie heeft er schema's van dit systeem?