Geplaatst: 30-10-2007 22:56
[91827]Een Ford Mondeo 2.0 TDDI heeft geen vermogen,trekt slecht als je het toerental opvoert begint de auto te schudden dit wordt steeds erger, de auto begint wit te roken reageerd niet meer op het gaspedaal en slaat af,de auto is dan niet meer aan de gang te krijgen.Na uitlezen komt IDS met storingscode's;
P0148, P0149, P1564
Heeft iemand een suggestie wat dit kan zijn?