Geplaatst: 31-10-2007 11:10
Hallo,
Er is hier een Saab 9000 bij ons gebracht, deze is voor het stoplicht afgeslagen, en wil niet weer aanslaan.
als je doorstart stinkt hij niet naar benz. dus de pomp draait volgens mij niet, dit kan natuurlijk ook betekenen dat de bdp sensor kappot is.de dealer doet nogal wat moeilijk i.v.m storingsgeheugen en data uitlezen, dus WIE kan mij helpen. Wij kunnen hem zelf niet uitlezen en heb ook bijna geen gegevens.
M.v.g.Pieter