Geplaatst: 05-11-2007 21:15
[92225]Ik heb grote problemen met een elektronische automaatbak,als de motor warm is gaat het toerental van de motor naar zo,n 3000 toeren, schakelen wil die dan niet meer.
er zijn 2 fouten die we niet kunnen achterhalen. t.w. H-P1607 en H-P0700, die hebben alle 2 met de automaat , WIE KAN MIJ HELPEN?