Geplaatst: 10-12-2005 19:49
Hallo,
Ik heb een patrol GR bouwjaar 1990 met 2.8td motor en problemen met het gloeisysteem.Het voorgloeilampje blijft knipperen.De gloeibougies zijn 6.5volt maar accuspanning op bougies is 12 volt.Alle relais zijn reeds vervangen maar het probleem blijft bestaan.Wie weet raad?