Geplaatst: 12-12-2005 20:10
[44456] goede avond
ik zit met een probleem een klant is al een paar keer geweest met zijn e260 uit 87 met het probleem dat hij niet wil starten zonder gas te geven al van alles eraan gedaan maar het bleef het zelfde maar nu is hij weer terug nu houd de auto ook in als hij +/- 5 min. heeft gereden het lijkt of hij het erger doet als je over heuvels rijd denk dat het starten en in houden wel met elkaar te maken heeft is pas gaan inhouden na het vervangen van het brandstofpomp relais (die was door gebrand) hoop dat er iemand kan helpen
alvast bedankt vr. gr jos