Geplaatst: 17-12-2004 19:20
ik ben nou bezig met een 300ce van '89 en de stationair toerental is niet stabiel, direct bij het starten valt het naar de 300-400 rpm,ik dacht dat het aan de besturing lag(jetronic of de relais)maar die zijn beiden nog goed,uitlezen geeft het geen codes aan,het is raar want ene keer is het goed dan komt het op toeren maar meestal niet, heeft iemand enige idee of een oplossing?het is zeker geen ontsteking want motor is zelf erg soepel het reageet heel goed op het gaspedaal.
en het is een automaat!!!