Geplaatst: 16-12-2004 11:59
[22556] Ik heb een v70 rawd uit 98 met volvo navigatie ik weet dar er een optie opzit die je automatisch zou moeten omleiden bij een file.Ik dacht dat dit was gekoppeld met je rds. Weet iemand of dit standaard is aangesloten en zo niet hoe het zou moeten. Als ik de navigator laat zoeken naar zenders kan hij er namelijk nooit een vinden.