Geplaatst: 18-12-2004 11:48
[22657] Hallo collega's.
heeft iemand van jullie al een service-indicator op een Touran (waarschijnlijk zelfde principe op een Golf V ??)gereset via manupilatie van de knoppen op de teller ??
in de gebruikerhandleiding van de wagen vind ik het niet terug en in Elsa wordt alleen beschreven hoe het moet gebruik makend van 5051/5052
zoals jullie weten verloopt de procedure voor de foutcodelezer voor deze wagens via can-bus en ondersteunt de door mij gebruikte foutcodelezer (Autodiagnos) dit protocol (nog) niet.
vandaar mijn vraag...
alvast dank bij voorbaat.