terug sturen naar bocht nemen

4 reacties

Merk
Lexus
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-12-2005 19:13

[44668] hallo,

we hebben hier in de werkplaats een lexus is200 staan met de

volgende klacht; naar een bocht nemen komt het stuurwiel niet automatisch terug in zijn rechtuit stand, ook bij rechtuit rijden ben je continu aan het corrigeren, nu hebben we het volgende al gedaan vierkant uitlijnen (caster + kpi gesteld!) nieuwe banden rondom gemonteerd (215-45-17) biede geen verbetering opgeleverd.

ook een set winterbanden met velgen gemonteerd, geen verbetering.

wie heef er nog een idee of een tip?