Geplaatst: 15-12-2005 19:13
[44668] hallo,
we hebben hier in de werkplaats een lexus is200 staan met de
volgende klacht; naar een bocht nemen komt het stuurwiel niet automatisch terug in zijn rechtuit stand, ook bij rechtuit rijden ben je continu aan het corrigeren, nu hebben we het volgende al gedaan vierkant uitlijnen (caster + kpi gesteld!) nieuwe banden rondom gemonteerd (215-45-17) biede geen verbetering opgeleverd.
ook een set winterbanden met velgen gemonteerd, geen verbetering.
wie heef er nog een idee of een tip?