5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-12-2004 15:58
Klant kwam stil te staan omdat de spanner van de multi-riem, tegen de veerkracht in om zijn as naar boven schoot en de riem dus slap kwam te staan.
Denken een nieuwe spanner te bestellen, maar komt dit vaker voor?