Geplaatst: 20-12-2004 21:42
[22812] Het storingslampje van de 4 matic brand.
Als er volledig stuuruitslag wordt gegeven lijkt het alsof de auto geblokkeerd staat.Het lijkt alsof er iets mis gaat met een van de differetieels.
Is het systeem eenvoudig uit te lezen ? Ook is het mogelijk de voorwielaandrijving uit te schakelen maar hoe?