problemen4 matic

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-12-2004 21:42

[22812] Het storingslampje van de 4 matic brand.

Als er volledig stuuruitslag wordt gegeven lijkt het alsof de auto geblokkeerd staat.Het lijkt alsof er iets mis gaat met een van de differetieels.

Is het systeem eenvoudig uit te lezen ? Ook is het mogelijk de voorwielaandrijving uit te schakelen maar hoe?