Geplaatst: 07-02-2007 21:41
[73809] hoi,
ik heb een rover 220 sd diesel met het volgende probleem..........
als je de auto statr,loopt tie ff een paar seconden en valt daarna uit,probeer je weer te starten....wilt tie niet meer aanslaan,wacht je ff een paar minuten en gaat dan weer starten,start tie wel weer maar valt tie dan weer uit na een paar seconden en wilt tie weer niet aanslaan......
iemand enig idee wat het kan zijn ?
mvgrt. rick