Geplaatst: 07-02-2007 21:50
[73812] hallo,
ik heb een opmerkelijke probleem...zelf nog nooit meegemaakt.........de bouten van de spanner van de multiriem is 3x achterelkaar binnen 2 weken door midden gebroken....... het is nu de 4e x dat ik nieuwe bouten heb ik gemonteerd en ze gaan dan na 2a3 dagen rijden met de auto....breken ze af !
weet iemand misschien waaraan deze rare probleempje kan liggen ?