bouten van de spanner(multiriem) zijn voor de 3e x in 2weken afgbroken

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 dtl
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-02-2007 21:50

[73812] hallo,

ik heb een opmerkelijke probleem...zelf nog nooit meegemaakt.........de bouten van de spanner van de multiriem is 3x achterelkaar binnen 2 weken door midden gebroken....... het is nu de 4e x dat ik nieuwe bouten heb ik gemonteerd en ze gaan dan na 2a3 dagen rijden met de auto....breken ze af !

weet iemand misschien waaraan deze rare probleempje kan liggen ?