2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-08-2006 9:14
[62941] is het mogelijk de versnellingsbak(ctn)te verwijderen zonder het achterste hulpchassis te verwijderen?heb ik dan genoeg ruimte?de wagen is een cabrio model