Geplaatst: 30-08-2006 11:15
Klant zijn accu gaat steeds leeg na meer dan week stilstand.
Ik heb gisteren eens gemeten en deze verbruikt 150mA dus: 0,15A.
De dealer heeft reeds een batterij er in gedumpt van 80Ah maar ja dat is natuurlijk het probleem met enkele dagen opschuiven.
Daarom de vraag hier:
150mA is dit te veel of niet voor deze wagen.
Ik weet ook dat als je regelmatig rijdt met deze wagen je geen prob gaat hebben maar klant rijdt nu eenmaal niet veel.
Thx
V4