Te hoog co.

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 gt
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2006 17:46

[62982] Hallo mensen.

Ik heb hier een golf3 1.8 gt die een te hoog co heeft.

Ik heb het gasklep huis met de injector+ de L-sonde al vervangen,maar nog krijgt hij te veel brandstof. Wat zou het probleem kunnen zijn?