Geplaatst: 30-08-2006 14:22
[62960] de motor loopt wel stationair maar onregelmatig, electronische carburateur is al vervangen incl. alles sensoren die daarop zitten.
als je afremt slaat de motor af waarnaar je hem wel weer gewoon aan krijgt en ook weer stationair blijft lopen.
hij houd ook een beetje in.