Geplaatst: 31-08-2006 23:13
[63089] Probleem:
Auto strand in frankerijk; eerst moeilijk schakelen daarna helemaal niet meer. Naar VW dealer heen gesleept.
Oorzaak: 1 bout van de motorsteun distributiezijde afgebroken de andere losgelopen (het draad compleet weg),daardoor schakelstang afgebroken.
Distributie 100% zeker nog nooit losgeweest (60dkm gelopen). De franse dealer had het ook nog nooit meegemaakt. Ik heb het dus ook nog nooit meegemaakt dat dit af-fabriek losloopt (na vervangen d-riem trouwens ook niet).
Een goede kennis was dit overkomen.
Mijn vraag is dus of iemand dit al is meegemaakt heeft en een evt oorzaak kan aanschrijven.
Alvast bedankt