Geplaatst: 06-11-2007 14:51
Beste,
Ik had onlangs een Opel Corsa 1.0 Benzine binnen met defecte luchtmassa meter. Deze heb ik vervangen en ook merkte ik dat de wagen niet meer op stationair toerental wou draaien. Ondertussen heb ik de EGR klep en de regeling van het stationair toerental vervangen.
Nu is enkel het probleem er nog bij koude motor.... De motor start maar valt stil omdat er geen stationair toerantel kan aangehouden worden... Bij warme motor zijn er geen problemen mee....
Weet iemand een oplossing hiervoor ?
Alvast dank!