Geplaatst: 08-11-2007 18:38
[92434]wij hebben hier een minicruiser king brommobiel van 1.5 jaar oud.als je hiermee rijd en je laat het gas los en geef daarna weer gas dan hoor je een klap onder de motorkap.dit veroorzaakt de riem.heeft iemand hier ervaring mee,moet de riem soms vervangen worden of kan er iets afgesteld worden.
alvast bedankt .gr Gep