riem klapt bij gasgeven

4 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-11-2007 18:38

[92434]wij hebben hier een minicruiser king brommobiel van 1.5 jaar oud.als je hiermee rijd en je laat het gas los en geef daarna weer gas dan hoor je een klap onder de motorkap.dit veroorzaakt de riem.heeft iemand hier ervaring mee,moet de riem soms vervangen worden of kan er iets afgesteld worden.

alvast bedankt .gr Gep