Geplaatst: 29-12-2004 3:12
golf,1987 1800 16V start direct enkun je hem op toeren laten komen,na1-2 minuten begint hij onregelmatig stationair te lopen en bij gas geven begint hij te sputteren en geen hoger toerental ofslaat af, zowel koud en warm, warm erger? luchtfilter ok bougie kabels goed nieuwe rotor+verdeelkap [KR of PL blok] weet iemand hier iets van groeten E J