niet starten

3 reacties

Merk
Audi
Model
A6
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-12-2007 23:24

[95395]Heb hier een audi a6 2.5tdi avant uit 1998 staan. Deze wil helaas niet meer aanslaan... Uitgelezen helaas geenfoutcode.... Denk zelf aan de brandstofpomp (heb hier ook op gemeten en heb een plus en een min.) maar deze pomp is een jaar geleden al vervangen. Dus lijkt het me wel heel sterk..... Nu heb ik een vraag over de pomp achterin de tank... wat is de bedoeling van deze pomp? Moet deze pomp zodra ik de brandstofaanvoerleiding los neem, brandstof eruit pompen ??????? Of dient deze voor het pompen van brandstof van de ene helft van de tank naar de andere helft van de tank... En zou bij wijze van spreken als de auto een volle tank heeft de pomp niet hoeven te werken om te kunnen starten??????

Groetjes Patrick