Geplaatst: 24-12-2007 17:56
Hallo,
Na het starten en aanslaan van de motor blijft het laadstroomlampje branden.
Kachel, richtingaanwijzer e.d. werken niet.
Na het toerental tot ongeveer 2000 toeren verhoogd te hebben gaat de dynamo bijladen
en werken kachel en r.a.w weer.
Laadspanning is 14,25v bij 45 A laadstroom.
Moet ik de storing in de dynamo zoeken of in de "multifunctionele regelmodule"?
Met vr. gr.
Gerard.