Geplaatst: 02-01-2005 17:25
Hallo mensen, ik ben bezig met eem suzuki alto automaat 3 cilinder met een lekke koppakking.
Ik kreeg de auto aangeleverd in gedemonteerde staat en ik ben nu zover dat ik wil starten maar hij wil niet aanslaan..
Nu zitten er verschillende merktekens op het vliegwiel, 20, 10, 7 en T.
Ik ga ervan uit dat de pijl bij T moet staan (timing lijkt mij) maar ik kan het natuurlijk fout hebben, wie weet meer als ik?