Geplaatst: 27-12-2007 21:00
[95635]De wagen rijd normale snelheid, maar soms doet hij maar 20km /h, motor afleggen weer starten en alles normaal.
bij het uitlezen van foutcode geeft hij P1163 ( een niet geprogrameerde code) nochtans het geel lampje gaat aan .Is er iemand die bekent is met het probleem bij deze auto? en wat de oplossing is .