Geplaatst: 02-10-2007 10:39
[89676]Nadat de olie is ververst met havoline syngard is de moter meer olie gaan verbruiken.
Nadat ik de olie wederom heb ververst met een syntetische olie soort,waarop alle auto's bij mij lopen en waarmee ik geen problemen heb,
wederom een hoog olieverbruik.
Een globale inspectie leert dat de moter kurk droog is ,dat de uitlaat niet walmt,dat de motor loopt als een zonnetje,trekt goed accelereert goed.
Kortom dit ziet er allemaal goed uit.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de klepseals zijn opgelost,maar dan nog zou je dat moeten waarnemen aan de uitlaat.
Wie heeft hiermee ervaring en kan mij op het goede spoor zetten
Het verbruik is 1ltr./700km