2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-11-2005 20:00
[43508] hallo is het waar dar er bij een 206 1900 diesel bj 2001 nog kleppen gesteld moeten worden, gaat dit niet met behulp van hudro.stoters?? wie weet het en kan dit een groot probleem zijn bij de koude start ??