Licht verklikker

4 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
bby
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-10-2007 19:36

[89812]Hallo,

Probleem met een ibiza met de lichtverklikker, deze werkt niet, zit in het instumentenpaneel , oplossing vervangen van het instumentenpaneel , dit is te duur voor de klant , nou is er een optie , een normale verklikker aansluiten, maar... nu komt het hoe kan je dit aansluiten , alles zit verwerkt in het slot en instumenten paneel.

Weet iemand hoe je dit kan omzeilen om zo van een duur probleem een iets goedkoper geval te maken ?

alvast bedankt

grt S