Geplaatst: 03-10-2007 19:36
[89812]Hallo,
Probleem met een ibiza met de lichtverklikker, deze werkt niet, zit in het instumentenpaneel , oplossing vervangen van het instumentenpaneel , dit is te duur voor de klant , nou is er een optie , een normale verklikker aansluiten, maar... nu komt het hoe kan je dit aansluiten , alles zit verwerkt in het slot en instumenten paneel.
Weet iemand hoe je dit kan omzeilen om zo van een duur probleem een iets goedkoper geval te maken ?
alvast bedankt
grt S