Electr. stuurbekr.

2 reacties

Merk
Audi
Model
A2
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-01-2004 19:43

[8936] Hallo,

Hier een vraag voor de audi technici onder ons, deze a2 1.4 heeft een electrische stuurbekrachtigingspomp en deze heeft als klacht dat hij af en toe uitvalt, het controlelampje gaat dan branden en hij heeft geen stuurbekrachtiging meer. Dit gebeurt eigelijk alleen maar op een hobbelige weg.Uitgelezen en op 17 (combi instr.)geeft hij storing 00566 stuurbekr. onaanemelijk signaal.Bedrading bij pomp gecontroleerd en die lijkt goed.

Iemand suggesties?

Johan